Selepas Herbalife

Monday 23 May 2011

AKU BENCI DGN ORANG YANG CAKAP ...

Kenapa hah dgn dia tu...
Kepada yang lain tolonglah research dulu sebelum ckp Herbalife ni UBAT..
kita nak terangkan benda yang betul dan fakta pun klu pemikirannya dah tertutup
tak guna juga..
Bukan aku suruh ko guna produk nie pun
lantak ko lah nak jd mcm mana pun kan..dah tahu kolestrol tinggi masih bt tak tahu jer..
ko ingat dgn exercise tu ko boleh hilangkan kolestrol dalam darah ko tu...NEHIIIIIIIIIIIIIIIIII

aku dah ckp melalui pemakanan juga..TAK NAK DENGAR SUDAH..NTI KLU LAGI MELARAT AKU TEPUK TANGAN HIHI..JAHAT KE AKU ISHHH TAK BAIK shida...doakan je dia sihat..
SABAR SABAR..SABAR SEPARUH DR IMAN..TARIK NAFAS..LEPAS..

OK Lega dah nie..

kat tang mana ye yg diorang kata ubat tu..aku tak jumpa pun..hanya orang yg dh pernah consume dengan herbalife saje yg tahu khasiatnye...betul tak kengkawan?????

tu lah
malas sgt membaca..opss terlebih sudah.
lantak lah korang nk ckp apa ye..yg penting AKU DAN FAMILY NAK SIHAT..
Kitorang tak nak menyesal kemudian hari..

Wassalam.

No comments:

Post a Comment