Selepas Herbalife

Sunday 8 May 2011

Kenapa Herbalife..



KENAPA HERBALIFE PILIHAN KU??????????


Mesti korang tetanya-tanya kan ...diantara sebab saya memilih herbalife:-

1) Herbalife bukan ubat tetapi nutrisi yang penuh dengan zat,vitamin dan mineral yang diperlukan oleh badan kita....

2) Sesuai untuk semua peringkat umur...anak-anak saya pun saya beri Herbalife sebagai sumber tenaga tambahan untuk mereka..

3) Saya telah membuat ujian dan mendapati kandungan kolestrol dalam darah saya adalah tinggi iaitu 6...selepas pengambilan HERBALIFE dalam masa 2 minggu je dan setelah ujian darah dibuat didapati keputusannya yang sangat mengembirakan saya terharu sesangat pun ada.... turun kepada 4.8...dan Dr cakap WOW..excellent..hubby pun sama..kami tiada masalah buah pinggang, jantung, gula dalam darah,gout dan tekanan darah....

- sebelum pengambilan herbalife tekanan darah saya adalah amat rendah..sebab tu lah selama nie kepala selalu pusing...sekarang semua kembali normal...Dan untuk pengetahuan keturunan keluraga sy memang semua jenis tekanan rendah..ALHAMDULILLAH... KAMI BERSYUKUR SANGAT-SANGAT...

Dan sebab itu lah kami memutuskan untuk meneruskan nutrisi yang sihat nie... DAN SATU LAGI....

JENG JENG JENG....

Perut kami dah tak buncit lagi....tak de lah org mengata kami lagi...suke sangat..

No comments:

Post a Comment