Selepas Herbalife

Thursday 10 January 2013

BIziiiiiiiiiiiiiiii...


Semalam hari yang memenatkan...tersangat-sangat penat.

Dalam sehari menguruskan order dari pengguna baru....nasib diorang terus wat payment senang nak order online..Balik keje sempat solat je pastu bekejar pulak jumpa pengguna baru di tanjung karang....dan yang paling menyedihkan time-time cam ni lah Penimbang TANITA tu rosak.....huhuhuhu sedey sangat tau, sedih..

Kepada Liza harap dapat pantau mak ye....semoga dengan pengambilan herbalife ni dia semakin ok..Untuk pengetahuan semua, sekali lagi saya nak ingatkan DISINI>>>>>>>>>>>>>> Herbalife bukan Ubat. Dan ia tidak bertujuan untuk menyembuhkan apa-apa penyakit.

Hanya dengan pengambilan makanan yang penuh nutrisi badan kita akan bertindak balas positif kerana mendapat sumber-sumber vitamin dan khasiat..Sembuh sesuatu penyakit itu hanyalah dengan izin ALLAH SWT...Kita hanya mampu berusaha dan bertawakal.

Kepada Sue....harap bersabar mungkin barang tu akan sampai esok coz smlm order dah petang.huhuhu.Dan diharapkan dapat baca e-mail kak sblm ni tentang cara-cara pengambilan Herbalife...

Saya doakan anda semua sihat dan dapat mencapai target masing-masing.

Balik Tanjung Karang pi singgah Sekinchan Makan Mee Celoppppp...memang the best.First time rasa terus jatuh cinta......misi diet harus diteruskan. BUKAN DIET UNTUK NAMPAK CANTIK SAHAJA TETAPI DIET UNTUK KEKAL SIHAT.....betul tak?

No comments:

Post a Comment