Selepas Herbalife

Tuesday 8 January 2013

TERKINI MAKLUMAT PENTING!!!!!!

Kepada semua pembaca-pembaca anda boleh dapatkan maklumat terkini herbalife dalam post2 saya yang sebelum ini ye....Macam-macam ada..

Lately ni banyak sangat pertanyaan dari pengguna2 baru, so pada yg dekat leh lah terus berjumpa dgn saya dan pada yg jauh2 tu leh lah tgk dalam blog saya ni atau pun saya akan hantar e-mail apa yang sepatutnya anda tahu berkenaan herbalife... E-mail akan dihantar hanya kepada ahli2 dibawah saya sahaja ok!!!! kalau nak boleh lah register dulu ahli dgn saya ok!!!!



Urusan Pendaftara untuk menjadi ahli akan dilakukan secara online mudah kan.... saya akan uruskan semuanya,

Anda hanya perlu e-mailkan pada saya 
1) IC depan dan belakang
2) Alamat terkini
3) Waris
4) Alamat E-mail

Register ahli RM98 + RM 15 untuk postage Kit bag = RM113

1 comment:

  1. akk org sungai besar yaaa .
    saya pun baru pengguna herbalife baru dlm nak masuk 2 minggu :D
    salam perkenalan kak

    ReplyDelete