Selepas Herbalife

Sunday 24 July 2011

hari nie hari senin

hihii mcm lah org len lupa ari nie ari pe.... 25 julai 2011 ye ye ye hari ni hari gaji hari menghabiskan duit utk bayar segala hutang piutang..

sekejap duit habis oooo..

pagi ni masuk je keje aku buat muka selamba.lantak diorang lah nk ckp pe.. aku buat hal aku sendiri.

Last-last diorang yg tegur aku...selalunya org yg bersalah je yg rasa mcm tu betul tak????
memang betul..

Pada aku biar lah aku mengalaha kerana maksudnya tak semestinya aku yg salah atau aku kalah..
kita menang kerana mampu melawan amarah kita..

Terima kasih ya Tuhan kerana beriku kekuatan menghadapi semua ini. Terima kasih banyak2 kepada abang kerana beri semangat pada mama dimasa mama betul-betul tak terdaya...

Pesan abang buat je mana yang termampu jangan terlampau tunjuk sgt kepandaian dan kecekapan kita pd org...
"Betul betul" mama setuju.
lagi kita tunjuk lagi lah org semakin dengki..

lantak lah korang...
TUHAN ITU MAHA ADIL...
YEAH
YEAH YEAH...
MAMA DPT SEMANGAT BARU HARI INI....
LUPAKAN YG LAMA ..MULAKAN HIDUP YANG BARU.

Biarlah diorang dgn sikap dan perangai diorang tu yang diorang rasa betul teramat-amat..

I Have No komen...

pas nie aku buat hal aku. aku nak jd apa lantak aku. Apa korang kesah???????

APA YANG PENTING AKU DAN FAMILY BAHAGIA..DGN SUAMI DAN ANAK-ANAK TERSAYANG.

1 comment: