Selepas Herbalife

Thursday 21 July 2011

PROJEK MENJELANG RAMADHAN

Nie lah projek yang aku jalankan menjelang syawal....

ye...TEMPAHAN BAJU KURUNG Alhamdulillah tempahan tak putus-putus tapi aku lah yg tak larat nak mengejornye... rutin harian..

07.00 pagi anta anak gi sekolah pas tu keje keje dan keje
12.50 amik anak
1.30 ambik anak 5 thn utk hantar ke tadika sebelah ptg then antor kakak dia sekolah agama lak pas tu masuk opis balik sambung keje lagi
05.00 balik keje pas tu amik anak yg tadika tu then balik uman mandi dan solat
05.40 amik anak sekolah agama
06.15 mengajor anak mengaji
06.30 buat minum petang pas tu BERMULALAH AKTIVITI MENJAHIT AKU.....
12.00PM BERENTI MENJAHIT GOSOK BAJU SEKOLAH ANAK2 DAN AKU..

esok rutin yg sama aku buat..

kenalah berkorban tenaga demi mencari duit raya hihihihi... nanti aku upload ye gambar baju2 yg telah aku jahit tu....

MURAH JE TEMPAH MENJAHIT BAJU DENGAN AKU NIE....

1) BAJU KURUNG TANPA PIPING RM 28.00
2) BAJU KURUNG DENGAN PIPING RM 30.00

No comments:

Post a Comment