Selepas Herbalife

Friday 22 July 2011

Patutnya hari ni hari yang indah tp sebaliknya..

Ish ish ish ish

aku nak nangis dulu puas2 aku kan ciwek..
org tak faham apa yang aku rasa.Cuba lah diorang berada kat tempat aku tahulah diorang mcm mana rasanya..

Aku rasa lepas ni semua keje aku kena buat sendiri dah. Dah tak payah minta tolong kat diorang nie
benda kecik tp jd isu besar.
Ala sudahnye aku jugak yg kena buat...

Ye lah aku ni garang.Suka buat org kecik hati....hati org aku kena jaga tapi hati aku WUAaa wua wua
'HANYA TUHAN YANG MAHA MENGETAHUI'

lepas nie apa-apa hal aku malas nk libatkan diorang
biarlah keje lambat ke apa ke .....aku jugak yg kene..

Apa guna jd Ketua klu tak boleh bg keputusan yang tegas????
Betul
Ada ke penyelesaiannya "kita buat sama-sama"
"kita selesaikan sama-sama"

Ermmm sampai sudah memang tak ada nya.
nanti sudahnya AKU JUGAK...


HAH yang lain tu duduk je lah lebarkan bontot tu lagi
PRA pun dah naik lemak dah sekarang
Amboi...amboi...
"Ye lah berlagak macam faham tapi sebenarnya ko tak Faham"

Aku Berserah Je Lah..OH TUHAN...Engakau Ampunkan lah Hamba mu ini, Engkau Tabahkanlah hati hamba mu ini.Berikanlah kesihatan yang baik supaya aku boleh melaksanakan amanah mu Ya Allah...
Tetapkanlah Iman ku dan berkatilah apa yang telah aku laksanakan...

No comments:

Post a Comment